0 Coș de cumpărături
Adăugat în coș
    Sunt produse în coșul tău
    Sunt 1 produse in coș
    Total
    Introdu detalii livrare Continuă cumpărăturile

    ATENȚIE! Trimițirea coletului către noi se va face înainte de restituirea banilor în așa manieră încât să se poată verifica starea produsului, dacă acesta prezintă urme de folosință sau deteriorări evidente, LOLITO.RO își asumă dreptul de a REFUZA rambursul!

      -  ATENTIE! Trimiterea produsului câtre noi presupune in mod obligatoriu ca ambalarea acestuia sa fie corespunzatoare, de preferat sa fie ambalat in același mod in care a fost trimis. Dacă produsul ajunge spart sau deteriorat din cauza transportului, returul va fi refuzat.

    - LOLITO.RO  va achita costul curierului doar dacă produsul primit este deteriorat sau coletul primit nu reflectă tipul de produs comandat. Pentru orice alt motiv lolito.ro nu va achita contravaloarea transportului

    -După primirea cererii de retur, curierul vă trimis la adresa dvs de ridicare de către noi, orice colet trimis prin altă firmă de curierat va fi refuzat! Prețurile de mai jos sunt valabile doar prin curierul contractat de noi, nu acceptăm să retururile să fie trimise prin altă companie de curierat!

     ***FOARTE IMPORTANT! CITIȚI CU ATENȚIE MAI JOS***


    Tarifele de curierat pentru retur sunt următoarele: 

    -30 lei cu TVA este tariful perceput de curier pentru ridicarea produsului de la dvs și expedierea lui către sediul firmei noastre

    - 18 lei cu tva este costul achitat de dvs pentru transport pentru o comandă cu  valoare mai mică de 150 de lei

    Din suma înapoiată se vor scădea tariful curierului mai sus menționat, 30 lei+18 lei= 48 lei

    Clientul nu va plăti taxele de curierat doar dacă produsul comandat este non conform cu ce a comandat sau este defect, în condițiile acestea clientul nu va suporta nici o taxă de curierat

    In situația în care, comanda este in valoare mai mare 150 de lei și transportul este gratuit, dacă produsul va fi returnat sau doar parte din ce s-a comandat este trimis înapoi si valoarea efectivă a cumpăraturii este mai mica de 150 de lei, suma pentru transportul de dus, care a fost gratuit, va fi scazută din banii returnați.

    Transportul este gratuit  doar pentru produsule cumpărate și păstrate, nu returnate!

    Condițiile de schimb a produsului:

    - Produsele se pot înlocui după achiziție dacă doriți contra sumei de 30 de lei cu tva, acesta este tariful curierului pentru procedura de schimb, nu se adaugă nici o taxă de manipulare pentru schimbul produselor.

    - Produsele primite în mod eronat, primite cu defect sau deteriorate la transport vor fi schimbate fără nici un cost.


    Dacă vă gândiți să returnați produsul, nu îl utilizați!

    Nu puteți utiliza produsele pe care le-ați primit, înainte de a lua o decizie cu privire la anularea contractului de vânzare-cumpărare.

    Dreptul de returnare există pentru a vă permite să examinați produsul așa cum ați face-o într-un magazin, nu pentru a vă oferi 14 zile calendaristice de utilizare gratuită. (text extras integral din site-ul Uniunii Europene)

    *** Returnarea banilor se face doar prin virament bancar. ***

    *** Cererea de retur se trimite pe adresa de mail retur@lolito.ro Trebuie să conțină copie de pe factura de achitiziție primită în colet, adresa de ridicare colet, motivul returnării și cont IBAN- titularul acestuia. ***

    *** TOPONE TIKIRIKI SRL se angajează să respece legea și să proceseze viramentul returului în maxim 30 zile lucrătoare de la primirea completă a cererii de retur. ***

     

     Informaţii privind exercitarea dreptului de retur ( retragere)

    Aveţi întotdeauna la dispoziţie 14 de zile calendaristice pentru a decide dacă articolul este potrivit pentru dumneavoastră. Lolito.ro garantează faptul că va restitui contravaloarea oricăror articole cu condiţia ca acestea să fi fost păstrate în stare corespunzătoare înainte de returnare.

    Dreptul de retur

    Potrivit prevederilor legale în vigoare, „consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumparare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice lucrătoare de la primirea produsului"

    Produsele care nu satisfac cerinţele dumneavoastră, vor fi expediate IN STAREA IN CARE AU FOST PRIMITE, înapoi la firma Lolito.ro, str. Cezar Bolliac nr. 6, sector 3 Bucuresti, jud. Bucuresti, pe propria cheltuială.. In cazul in care produsele care ajung la noi prezita zgarieturi, folii de protectie lipsa, sigilii rupte ne rezervam dreptul sa refuzam restituirea sumelor.

    ATENȚIE! Foliile de protecție pentru telefoane, tablete pot fi returante doar dacă n-au fost folosite.

    Vă rugăm să ne informaţi în cazul în care aţi efectuat un retur. Contravaloarea mărfii returnate va fi restituita în 14 de zile calendaristice de la momentul primirii acestei informaţii. În cazul in care nu primim acesta informaţie banii vă vor fi returnaţi în 14 de zile calendaristice din momentul preluării produselor returnate. Formularul pe care il punem la dispozitie este un model si nu este obligatoriu

    Vă rugăm să respectaţi termenul prevăzut pentru înapoierea mărfii. Contravaloarea mărfii returnate va fi restituită prin transfer bancar . Noua marfă comandată va fi expediată cu plata ramburs.

    Vă rugăm să păstraţi dovada de expediere a coletului returnat până la încheierea procesului de analizare a eventualei reclamaţii, iar în cazul mărfii returnate până la momentul rambursării banilor.

    Dacă dumneavoastră doriți să returnați un colet trebuie sa o faceti prin intermediul unei firme de curierat, Taxa de curier vă va fi returnată, doar în următoarele condiții : dacă produsul primit este degradat, are un defect sau nu este produsul comandat de dumneavoastră. În cazul în care produsul nu satisface așteptările dumneavoastră sau mărimea nu este corespunzătoare această taxă nu vă va fi returnată.

    Aceasta politica de returnare este valabila pentru produsele achizitionate prin intermediul magazinului online Lolito.ro

     Dacă vă gândiți să returnați produsul, nu îl utilizați! Nu puteți utiliza produsele pe care le-ați primit, înainte de a lua o decizie cu privire la anularea contractului de vânzare-cumpărare. Dreptul de retragere există pentru a vă permite să examinați produsul așa cum ați face-o într-un magazin, nu pentru a vă oferi 14 zile calendaristice de utilizare gratuită. ( Text extras integral din siteul Uniunii Europene )